Harper Seven Beckham's photo revealed

*Salam Sejahtera*

Mesti ramai yang berkenan nak tengok rupa anak daranya si Beckham dan Posh. Emm...artis barat ni biasanya sanggup letak bayaran ribu riban untuk bagi hak eksklusif untuk majalan yang nak siarkan gambar anak mereka. Namun tidak rupanya bagi Beckham yang sudi berkongsi gambar anak perempuannya dengan peminat di laman sosial fb.




Kita disuruh memberikan nama yang elok dan baik kepada anak-anak kita. Nama yang elok diharapkan memberikan keberkatan kepada empunya diri sepanjang hidupnya. Jadi, apakah rahsia disebalik nama anak Beckham ni ek? Kata orang 7 tu nombor jersey dia atau sebab dia lahir di bulan Julai??
Harper is an old English name which we loved and one of the other reasons is because Victoria's favourite book is To Kill a Mockingbird and the author was Harper Lee. And it's a very strong, passionate book, so that's where Harper came from.' 
He goes on to say that the main reason behind Seven wasn't his shirt number, although that did contribute it. In actual fact he reveals 'The reason behind Seven is that it symbolises spiritual perfection and is a lucky number around the world. We love the name. We love Harper Seven and we're very proud of having her in our family'. [ref]

2 comments:

Terbang Bersamaku said...

dah besar mesti comel cam papa die...ehehehe..(^_______^)

Aina said...

macam papa...?hehe.yela kan girl ikut ayah.boys ikut mak:D