Apsal dapat penampar ni??

*Salam sejahtera*

Sebenarnya entry ni dah basi..saje naikkan balik sebagai sticky post sebab ...... sebab adelah satu isu panas tu...panas sangat...lebih panas dari isu hutang...isu pekida ayahanda, adinda..dll. Isu menipu ! Kenapa ek ada orang macam ni...Mungkin ramai yang tak tahu kalau tak terlibat dengannya. Tak perlu menyebut namanya sebab dia pun masih wujud dalam bloglist saya.Saja tak buangnya lagi sebab nak tengok update dia sama ada akan membalas surat permohonan maaf oleh blogger IR...

Sesiapa yang tak paham boleh baca kat sini. Penipuan IFRAME. Berhati-hatilah sesiapa yang belum terkena dan sesiapa yang ada hati nak buat, baik ubah niat jahat korang tu. Nanti kena serang terang-terangan malu nak keluar dari rumah pulak nanti. Huhu..

Sakit kan kalau dapat sedebik kat pipi cam ni???

Alkisahnya bermula...

Ada secawan kopi panas yang enak. Terletak di atas meja.

Muncullah seorang insan ni, yang berkenan sangat dengan kopi panas tersebut. Gila dahaga..gersang anak tekak dia...huh kesian
Argh enaknya....minum tak hengat engkau! Baca basmalah dop?

Woi tu kopi panas aku lah!!!! apsal ko minum?

Ooooo ko punya ke bro? hehe sedap...mai secawan lagi!

Memang muka ko, muka nak mintak penampor!!

Adusssss....

Lain kali nak minum kopi mintak izin dulu ok. Penat je tukang bancuh kopi lukis smiley kat buih kopi dia tu..

SEKIAN. TERIMA KASIH kerana membaca. 

Nak minum kopi? Oi buat sendiri ler.Malas?? Tak baik mals-malas tau...hehe...layan kopi o panas korang sambil baca entri panas ni....[beben kata kurang ajor?]

#notes:

Maaflah entri ni memang kasar bunyinya kan?
Kekadang nak lawan dengan orang cenggini kena 
main kasar jugak. Ye ke? sebenarnya elok gunakan 
cara lemah lembut terlebih dahulu.Kalau yang lembut 
tak jalan baru guna cara yg sentap terus ke lubuk
jantungnya. Hehe...Ampun dipinta zahir dan batin:)

3 comments:

ZIPPO MILLER said...

kak...Sakit la

Tina Othman said...

baru lepas minum kopi, buat sendiri hehe

Aina said...

Zippo,
ni kiasan jer.hehe sapa yg terasa tu eloklah insaf kan.

Tina,
Hehe kopi o ke kopi susu? kalau ain suka kopi o...tp lebih suka nescaffe :)hilang mengantuk kan