Bloglistku sayang...

*Salam Sejahtera*

Bloglist...oh bloglist....hurmmmm. Tak baik mengeluhkan?

Cakap pasal bloglist ni, saya bukan nak buat segmen bloglist yer...cuma..cuma yang jadi mengeluh ni sebab senarai bloglist-bloglist saya itu telah menyebabkan berat blog ini terlebih. Bila ditimbang, dalam lingkungan overweight jugaklah. Lama-lama boleh jadi obes ni...

Orang lain siap buat segmen untuk memilih blogger yang teringin berkongsi trafik dengan mereka. Ya, dengan cara duduk di dalam bloglistnya...Setakat hari ni, hanya seorang blogger yang nampaknya rajin klik link saya di senarai bloglistnya apabila saya menyertai segmen bloglistnya. Tapi yang lain, haremmmm sepi. Mungkin Blog saya tak cukup bagus di matanya dan tidak cukup menarik untuk tarik perhatiannya.. Apa boleh buat. Kalau dia datang, pasti dapat dikesan jejak blognya. Apapun sangat sangat terharu bila ada yang meletak link blog ini dengan percuma di blog mereka. Terima kasih sangat sangat....Jaminan saya (bukan janji tau), saya akan cuba jadi follower u olls yang baik (terbaik tu takut tak mampu. Ramai lagi lebih terbaik).


Bloglist saya mengandungi senarai link blogger yang saya suka baca tulisan mereka. Semestinya saya adalah follower mereka. Walaupun tak semua saya terjah hari-hari dan drop komen tetapi sekurangnya saya nampak update mereka depan mata. Kalau tajuk menarik saya akan terjah segera! Jadi macam sayang pulak kalau dibuang. 


sodahead.com

Sebenarnya boleh check update blog yang kita follow daripada dashboard tetapi saya lebih suka melihat dari blog sendiri. Nampaknya disebabkan lebihan muatan ini, maka saya akan edit senarai setiap bloglist. Yang pastinya saya akan selalu  berkunjung ke bloglist 'Si Buntat'. Korang tahu apa maknanya 'buntat'?

Cepat cepat teka apa makna buntat????kalau anda orang Pahang mesti tahu....ce teka ce teka:)


** p/s **
Masa edit ingat nak buang (dah buang pun)
tapi terbertambah senarai blog pulak....(add baru)
Maknanya berat makin bertambah ler..huhu
Nak buat cam ner, blog derang bagus, tulisan 
mereka best jugak walaupun masih baru

5 comments:

Unknown said...

LAwa lah layout sekarang!!! suka suka :P.. thanks sebab tag hari tu tapi tk sempat nk join sebab busy....

Aina said...

eny, no problem la....tau eny sokmo bz kan.tp jgn lupa senyu senyum senyum selalu ok:)

Unknown said...

Cara mudah untuk menyertai persaudaraan Illuminati di dunia. Adakah anda seorang lelaki perniagaan atau seorang artis, Ahli-ahli politik dan anda ingin menjadi besar, kuat dan terkenal di dunia, bergabung dengan kami untuk menjadi salah satu ahli rasmi kami hari ini. Anda akan diberikan peluang yang ideal untuk melawat illuminati dan wakilnya selepas Pendaftaran selesai oleh anda, tidak ada korban atau kehidupan manusia yang diperlukan, persaudaraan Illuminati membawa kekayaan dan terkenal dalam kehidupan, anda mempunyai akses penuh untuk membasmi kemiskinan daripada kehidupan anda sekarang. hanya ahli yang dimulakan ke dalam gereja illuminati mempunyai kuasa untuk membawa mana-mana ahli ke gereja, jadi sebelum anda menghubungi mana-mana badan anda mesti dihubungkan oleh siapa sudah menjadi ahli, Sertai kami hari ini dan merealisasikan impian anda. kami juga membantu ahli kami dalam perlindungan ubat yang mendorong Whatapps +16083529056 E-mel: richymoore382@gmail.com

illuminati home said...

Välkommen till den stora ILLUMINATI BROTHERHOOD. ORGANISATION ….. Vill du vara medlem i Illuminati som brödraskapsorganisation så kommer du att bli rik och berömd i världen och ha makt att styra människor på topp i världen. Är du en affärsman eller kvinna , artist, politiker, musiker, student, vill du vara rik, berömd, kraftfull i livet, gå med i Illuminati brödraskapskulten idag och få omedelbar rik summa av. 2 miljoner dollar i veckan och ett gratis hem. någon där du väljer att bo i den här världen och också få 20.000.000 dollar per månad som lön% 2026 Förmåner till nya medlemmar som går med i ILLUMINATI. 1. En kontantavgift på USD 800 000 USD 2. En ny elegant dröm CAR värderad till USD 500 000 USD 3.A Dream House köpt i landet självständigt 4. En månad semester (fullt betalt) till din dröm turist destination. 5.Ett år Golfmedlemskapspaket 6.A VIP-behandling på alla flygplatser i världen 7.Alla livsstilbyte 8.Access till Bohemian Grove 9.Monterad betalning av $ 8,000,000 USD till ditt bankkonto varje månad som medlem 10.One månad bokat avtal med topp 5 världsledare och topp 5 kändisar i världen. Om du är intresserad av att gå med i storbrorskapet illuminati sataniska handsymbolen …, kan du kontakta oss för mer information om whatsApp. + 2349056393547 or email illuminatiworl521@gmail.com

illuminati temple said...

Helo, Adakah anda ingin menyertai illuminati dan menjadi kaya, terkenal dan hebat? seumur hidup anda? Manfaat diberikan kepada ahli baru yang menyertai Illuminati Brotherhood !!!
ke dalam akaun bank anda $ 50,000,000USD ......
Gaji mingguan $ 600,000USD ………
Nilai kereta pada $ 400.000USD ……
Kontrak penghargaan bernilai $ 200,000,000USD ……
Rumah di mana-mana negara pilihan anda sendiri. Dan visa percuma ke negara impian anda. Perubahan gaya hidup total ?? jika anda berminat, WhatsApp Melalui: +33758476136, https://wa.link/d4ml2g, ATAU E-mel kepada kami di: realilluminati0666@gmail.com, supaya kami dapat memulakan proses penyertaan !!!