An evening in Vientiane pt2

*Salam sejahtera*

Entri bergambar biasanya akak suka letak pada hari Rabu. Kali ni akak persembahkan pada petang Jumaat pulak. Almaklumlah esok cuti, waktu-waktu gini mesti ramai yang sudah tidak sabar untuk pulang ke rumah. Muka memasing pun toya jer...lalok pun ada kot. Haha itulah perasaan akak waktu dulu-dulu. Tambahan pula esok banyak jalan KL bakal ditutup, pasti ada yang rancang balik kampung kan? Bila sudah dilarang masuk KL, elok balik kampung ambil angin desa yang menyegarkan...

Jom layan pic ni sambil memuji-muji kekuasaan Ilahi. Subhanallah...






All pictures credit to Encik Mat P. Taken in 2008 during his working trip to Laos 

5 comments:

アヌム ちゃん said...

nak letak gambar pun ada hari ye kak.hehehe..nice pic ;)

Aina said...

Alamak malu dengan Anum. Ur pics lagi nice la dik:)

hyemynameisrasyid said...

pergh.,laos ek?
not bad.,
lepas ni nk tgkp morning in malaysia.,kte bleh fight.,hehe., xde la.,gurau je.,

Ciptaan Allah ni sgt indah.,ptt di amati oleh manusia supaya kita panjat kn stinggi2 kesyukuran terhadapnya atas sgala nikmat yg Dia kasi,.

-Alahai~

Aina said...

Rasyid,

pagi ke malam ke...petang ke tengah hari ke..malaysia ke laos ke jepun ke dan mana2 sekalipun ceruk dunia ia tetap Allah yang punya.Mesti cantik.Sekadar berkongsi rakaman yg x semua org dpt lihat dgn mata sendiri dan pergi ke tempat tersebut.akak pun x penah sampai.

Ya, syukur pada Allah kan.

Alahai...(hehe nk sebut jugak)

Terbang Bersamaku said...

cantiknye pemandangan......(^________^)