Dapat hadiah spentot seluar dalam

Tajuk di atas adalah dirujuk.

Opp betul ke propa nih? Sapelah nak khianat kat Kak Aina ni kan? Haih tak de kuasa orang nak buat keje tak pekdah tu kat aku. Ni cerita menarik berlaku kat Penang. Negeri tercinta seseorang. Negeri di mana terletaknya Bukit Bendera. Negeri yang dipimpin oleh seseorang. Seseorang yang amat di'sayangi' rakyat. Siapalah agaknya pemimpin yang disayangi rakyat jelata tu ek?? 

Sayang sangat-sangat ke atau sayang ketat-ketat???? Ketat-ketat tu istilah blogger kita. Ketat-ketat punya sayang sampai dia dapat hadiah terbaek dari ladang taw..heeeeeeee:P

Hamek kau!!! Tu dia hadiahnya:)) Sah si pemimpin tu disayang ketat-ketat kan?hihihi....:D 
GEORGE TOWN - Pusat Khidmat Kaunter Jabatan-jabatan kerajaan di Kompleks Tun Abdul Razak (Komtar) di sini kecoh semalam apabila seorang peniaga barangan kulit cuba menaiki lif untuk ke pejabat Ketua Menteri dengan membawa dua pasang pakaian dalam untuk diberikan kepada Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng dan Setiausaha Politiknya, Ng Wei Aik.

Mohamed Ghani Abd Jiman Ghani, 42, yang juga Pengerusi Pertubuhan Suara Anak-Anak Malaysia, membuka bungkusan plastik yang mengandungi dua pasang seluar dalam dan coli bercorak harimau ketika ditahan oleh pengawal keselamatan di hadapan pintu masuk lif.
Beliau berkata, pakaian dalam itu adalah hadiah kepada kerajaan negeri yang didakwanya tidak berlaku adil, tidak telus kepada rakyat dan telah menindas beliau kerana tidak memberikannya semula tapak 
Naseb baik dapat spentot/spendar  seluar dalam kan. Kalau dapat bom caner??? Huih jangan, Nauzubillah. Kita tak nak negara kita jadi cam negara lain okeh.

4 comments:

sakura_sue said...

err.haha lawok lawok :D

Aina said...

simbolik tu...hehe

ZIPPO MILLER said...

Simbolik yang cute hehehe

Aina said...

cute ke zippo?heeeee...:P