Blogku berMADU!


*Salam sejahtera*

Dalam diam akak dimadukan..opppppp! NO ! NO ! NO ! Not me....tapi blog ini yer. Hehe..mulut tak jaga langsung! oww tidak tak sanggup rasanya kalau yang 'itu'. Yang betulnya ialah akak meMADUkan blog akak yang ini.

Ok ok tutup bab tu, akak cuma nak bagi tahu, bagi sesiapa yang tak tahu. Blog ini akak dah madukan dia beberapa bulan lalu. Kalau sudi, korang jenguk-jenguklah madunya kat rumah ini yer...AINA-DAN-PENA . Blog ini tak sampai setahun kot tercipta. Akak pun tak ingat. Masa tu tengah boring-boring tak de idea nak menulis di LAMAN CAHAYAMATA, akak pun buat satu blog untuk berkarya. Hehe saja nak mevariasikan bakat yang ada. Kalau semua benda simpan kat sini mesti serabut....Waahahaha perasan ada bakat sehhh!!

Jadi, asal boring, akak pergi ke rumah madunya. Boring-boring di sana, akak balik ke sini....Itulah manisnya bermadu ni kan?? Boleh memenuhi kekosongan yang tak dapat diisi oleh hanya seorang insan. Oppp.....[zip mulut] !!

Akak baru updet rumah sana. Sudi-sudikan meluangkan masa di sana dan di sini yer... Terima kasih banyak-banyak. Blog sana bukanlah semata-mata untuk melepaskan boring. Harap ada sesuatu yang dapat kita saling berkongsi yang tidak korang dapati di sini tapi ada di sana. Tapi kalau korang tak suka, jangan benci akak tau. Kita still kawan kan...:)

Bak kata lagu Ukays...Di sana menanti, di sini menunggu. Jom ...
Hehe.. jangan pandang header ini tapi, pandanglah pada isi di dalamnya ok. Since dah ada 2 blog akak akan cuba berlaku adil untuk updet keduanya sekerap mungkin. TQ


3 comments:

ZIPPO MILLER said...

mencemaskan betol wakaka

amry said...

patutnya letak tajuk "Aku bermadu" baru panas.Ops!! Muluttt...hehehehe...jangan mareee

Aina said...

zippo rilek rilek sekadar ayat.tak de pe pun:))

amry,
asal topik bermadu mesti panas!! tapi entry ni macam 3 in 1 nescafe classic la.panas harum sedappp.. kalau sape x suka, x minum..fikir yg tersirat:)