Lipstick oh lipstick

*Salam sejahtera*
Lipstick atau gincu bibir memang sebati dengan wanita. Namun, pada masa kini ia tidak terhad untuk wanita sahaja kerana ramai lelaki yang menggunakan lips gloss atau pelembab bibir supaya bibir mereka tidak kelihatan kering dan juga tidak pucat. Jujurnya saya bukanlah pemakai lipstik tegar. Saya pun tidak ingat bilakah kali akhir saya membeli lipstik, memakai lipstick dan apakah warna dan jenama lipstick yang digunakan. Oleh itu, saya tidak berhak untuk pot pet pot pet banyak fakta tentang lipstick. Cuma... tadi tertengok iklan lipstick kat tv...Dior Addict. Sangat cantik...sudah lama bibir saya tidak dicalitkan pewarna merah tersebut. Mmmmm... izinkan saya melayan mata saya sekejap ok:)

" Mr.Google Image, help me please.."




Perrggghhhh...seronoknya dapat cuci mata... It's awesome right? Cuma pic last tu ada sikit 'lemau' di mataku. Hehe...Credit goes to Mr. Google Image.. Ok, ini ada sedikit bahan bacaan untuk korang. TQ [link1] [link2]


1 comments:

Peja said...

eeee... xsuke... rs semacam je...