Jem and the Holograms

*Salam sejahtera*

Semalam follow segmen En. Ben kat sini dan akak punya pot pet pasal segmen tu kat sini. Segmen yang kena jadi budak-budak itulah. So, alkisahnya akak cakaplah minat kartun Jem. Haaa..today teringat-ingat akak pada si Jem itu!! En. Ben punya pasallah ni..grrr

Jem...kenal?? Korang budak-budak alaf baru mesti tak kenal punya kartun ni. Baca kat sini[link]. Inilah Jem

cantikkan dier:)

Anak-anak pulak duk layan kartun kat tv. Lepas satu satu kartun diorang ajer...abis tv3 layan tv3...kemudian tukar rtm..mmm nasib baik tadek Astro, kalu tak terukkkk jem tv tuh.
Hiihihi teringat zaman akak kecit dedulu..begitulah adanya. Mana Atuk diorang a.k.a abah aku ler tak membebel..."menurun awak tulah!" huhuhu...tersipu sipu akak disindir begitu dik oooii...:(

So, apa lagi, jom kita teman berteman layan Jem dan Holograms...




Nak lagi? nak lebih lebey korang tonton di You Tube yerrrrr:)

2 comments:

Amirrah Zawani said...

tak penah tgk katun jem tu.. biasalah budak2 mmg suka tgk katun.. hehe :)

Aina said...

mirra tak peneh tgk sbb mirra x lahir lg kot ms tuh...(haha tuanya aku..)