Bloglist di Bangku Kosong lagi!

*Salam sejahtera*

Nampak tak capture screen untuk bloglist Rakan Blogger saya? Tu, di list #2, Incik Hasrul Hassan owner Bangku Kosong mengumumkan sekali lagi bloglistnya untuk diisi oleh rakan taulan semua...[info lanjut klik sini]

Kebetulan saya ternampak info ni ketika buat spot check di Laman CahayaMata...Itulah kelebihannya bloglist saya...saya hanya masukkan senarai blog yang saya hanya nak baca daripada semua blog yang saya follow. Bukan blog orang lain tak menarik, cuma blog ini termasuk dalam senarai wajib..hehe tu maknanya yang lain sunat jer...tapi bukan bermakna tak baca...kalau ada masa mesti saya terjah. Terutama yang jadi follower saya.


Saya seorang silent reader...mungkin kerana saya sorang pendiam kot. Hahahaha... kalau orang yang kenal saya personally baca mesti gelak willy maut punyer... Bak kata seorang blogger tu kenapa tak komen sebab entry yang ditulis dah bagus sangat dah sampai tak de apa nak dikomen.. Begitulah perumpamaannya di Bangku Kosong sampai saya baca jer diam-diam kat bangku kosong. Setakat komen 'nice entry', 'thanx sharing' , 'good info' dan yang sewaktunya sangat sangat klise...

Kekadang terfikir negatif juga, kot kot tuan tanah cakap saya ni tak ikhlas nak komen. Ya, kalau komen tu tak nampak cerdik nanti orang cakap kita stupid pulak kan? Silent is better.... Ooooppp apa saya mengarut ni?? hehe (saje nak panjangkan entry) Yang betulnye semua blogger mesti suka orang komen sebab itu lambang pemikirannya terhadap entry yang dia baca dan yang kita tulis. Tambah pula, nanti nampak lah banyak kuantiti komen di blognya. Tu belom kira yang buat dabel posting. Hahaha

Blog Bangku Kosong juga adalah blog yang mempunyai trafik yang baik. Itu yang penting. Kalau anda berminat try buat lintas hormat dulu di Bangku Kosong dan baca entry-entry dari Incik Hasrul. Kemudian baru buat keputusan. Tetapi, hanya sehingga jam 12 malam sahaja tau! Jadi, jom terjah cepat !!

Terima kasih dude!

3 comments:

Unknown said...

terjah dari bangku kosong

jemput ke blog saya

memyselfandnotirene

Cute MuM said...

dtg singgah dari blog bangku kosong..
jemput singgah blog cute mum..

http://mamiuyun.blogspot.com

Aina said...

terima kasih buat not irene dan cute mum kerana sudi bertandang ke sini. nnt akak terjah belog korang ek:)