Kelab Suri Rumah Sedunia (KSRS)

*Salam Sejahtera*

Sewaktu blog walking terjumpalah 1 blog untuk kelab suri rumah. Chek chek rupanya ia dikendalikan oleh blogger Puan Bee. Errmm..mesti ramai yang kenal Puan Bee kan? Rajin bebenor dia tubuhkan kelab ni untuk blogger-blogger suri macam saya ni. Walaupun namanya suri rumah, suri yang bekerja juga boleh join. Ini kerana tujuannya untuk mengeratkan silaturrahim antara blogger. Kata Bee banyak perancangan yang bakal diaturkan untuk semua ahli kelab. Macam best kan?


Untuk pendaftaran sebagai ahli kelab, semua blogger diminta untuk membuat assignment berikut:

SESI PERKENALAN ANTARA SEMUA AHLI KSRS 
Sebelum ni kita cuma berkenalan gitu – gitu je kan , tak tahu umur , tak tahu anak berapa .. setakat main agak2 je .. pastu tau lah sikit2 dari artikle .. pastu dahh tak tahu apa lagi dah kan .. so sekarang ni kita nak semua ahli berkenalan dengan cara :
1- Buat satu post dengan tajuk SESI PERKENALAN ANTARA SEMUA AHLI KSRS , dalam nya mesti lah ada serba sedikit biodata 
-gambar 
-nama 
-umur 
-tempat tinggal 
-email 
-kalau dah berkahwin , ada anak beri tahu berapa 
-berkerja atau tidak 
-facebook / twitter jika adaDan saya nak url banner masing2 kalau tk de kita boleh buat yang simple2 just bg tahu saya ok ..—–> saya nk letak kan di blog kelab kita 
Oklah sesiapa yang berminat boleh rujuk kat sini. Blog kelab pula rujuk kat sini. Saya nak tag Anum dan Tina untuk join kelab ni. Jom join ramai-ramai.

0 comments: