Shaheizy Sam betul-betul anak mak!

green footprints animated gif
green footprints animated gif
green footprints animated gif
green footprints animated gif
green footprints animated gif

Alkisahnya...



Sam dapat kereta Nissan Teana baru. Nak baca cerita beliau dapat kete baru  ni korang gi baca kat Mstar Online. Apa yang saya tertarik kat 'Adnan Sempit' ini ialah, bila ditanya perihal perancangannya dengan kereta Nissan tersebut, ini jawabnya:

"Saya sekarang memakai kereta Volvo 40 yang saya hadiahkan kepada mami (ibu) saya. Tapi disebabkan dia jarang keluar rumah, jadi saya yang gunakan kereta tersebut. 
"Buat masa ini saya tidak tahu nak buat apa lagi dengan Kereta Nissan ini, saya hanya nak bawa balik rumah dan tunjuk kepada mami," ujarnya.
Betul-betul anak mak kan? Hehe jadi sesiapa mahukan Sam, kena beranilah pikat Mami Aunty Kathy Fauziah dulu gamaknya. Ada sesiapa nak ker???????

0 comments: