Sabtu

Salam sejahtera,

Ketika menulis ini saya sedang tersenyum kepada anda. Terima kasih kerana singgah ke mari dan sudi-sudikanlah membalas senyuman saya. Insha Allah kita sama-sama dapat pahala ok.

Saya juga nak senyum kepada follower saya berikut. Moga hari ini mereka bahagia seperti bahagianya hari semalam dan lepas-lepas. Malah, bertambah-tambah bahagia untuk hari-hari mendatang. Insha Allah ini doa saya untuk semua.
  1. Eny
  2. Cik laili
  3. Farah Idayu
  4. Mama Ezzaty (tak de link)
  5. Laila
  6. Dayah
  7. Kak Jun
  8. Uminaj/ainulshifa
  9. En. Idris (tak de link)
  10. Mak budak
  11. Effa (tak de link)
  12. Hasnah
  13. Aini
  14. Ummu@myraudhatul/ibu@myukhwah.com
  15. Shera
  16. Fatimah
  17. Puteri salju
Selain itu saya nak senyum kat kawan-kawan lama hot mama dekat BDN:
Marilah kita saling memberi dan menghulurkan senyuman dan kalau nak saling bersalaman serta berpelukan pastikan hanya di kalangan sesama jantina atau muhrim ok. Jangan menghalalkan sempadan yang telah diletakkan oleh Islam sebagai panduan hidup kita. Dari sudut moral pun, dibimbangi ia menjurus kepada perkara yang tidak elok.

OK pagi ni tak nak ber pot pet pot pet panjang panjang. Ingat Nak join segmen En. Ben tapi banyak keje sikit sebab petang nanti mertua nak datang dan bawa anak-anak balik ke rumah. Horey ...

6 comments:

dayahdayah papejerlah said...

hohohohohoh.....smilesss!!!!!!!
td bwU g Umah Owg kawen...g ngan de,kak nurr,pik,aQil n ejahh.....besttttt...cdap bangettt....dOn't jeles2..kak nUrr 2 trip....hehhehe

Aina said...

2 trip ?pergi makn 2 kali ker? hahaha...

Unknown said...

Wah kat no satu!!!.. senyum sampai telinga saya!!! hehehhe thanx ye

ibu MZW @ farah idayu said...

saya pun senyum juga :) heheehe...

Aina said...

eny, farah

terima kasih kerna membalas senyuman akak yer:P

ainulshifa said...

smile to you too...
i smile when u smile...
alhamdulillah...
still having thousand smile...