Menu berbuka semalam

*Salam Sejahtera*


Layan mata yer. Moga memberi ilham untuk korang yang pening fikir apa nak masak petang ni. Ke ada yang sudah jadualkan menu-menu untuk berbuka dan bersahur untuk selama 29/30 hari Ramadhan? memang bagus betul kalau macam tu...tapi ada ke?

Spaghetti 

Patin masak tempoyak, Pahang mali maa:)

Lompat tikam beli:D

Ni cendol yang duk teringin nak buat. Alhamdulillah jadi pun. Tapi cendol tu tak best lah pulak...Cendol tu saya beli kat JJ. Nampaknya lepas ni kena cari cendol home made pulak...heee nak buat sendiri tak reti. Penah try tapi failed:P


Isu bazar Ramadhan

Peniaga bazar Ramadhan di Taman Setiawangsa tak puas hati bila tapak mereka berniaga dikatakan mengganggu trafik dan penduduk. Niat mereka hanya untuk mencari pendapatan lebih untuk hari raya.. Hopefully ketidakpuasan hati semua pihak cepat diselesaikan. Bak kata Menteri Wilayah mereka akan mencari penyelesaian menang-menang untuk semua pihak. 

Dugaan puasa, sabar jelah. Tapi memang jem giler nak gi sana....Bukan mana-mana tempat pun yang ada bazar mesti jem?? Kalau tak jem tak meriah kan. Hehe..jangan marah ye. Kalau tak nak jem, masak sendiri kan?


1 comments:

Sya_Merpati Putih 88 said...

kakak aina buat saya rasa tak sabar nak bebuka...hehehe..(^________^)