Hiruk pikuk Jalan TAR-Masjid India-Sogo shopping raya!

*Salam Sejahtera*

Hujung minggu baru ni saya menjoinkan diri di kalangan kaki shopping kat Jalan TAR. Punyalah ramai umat....memang jem!





Pukul 2 dah ada orang menjual. Ada pula yang membeli tu...





Nasib baik anak-anak tak ikut. Kalau derang ada mau mintak sorang 1 tu..heee:D

Tengok Sogo pon penuh sesak

Punyalah merendek sakan tapi belinya sehelai je tudung. Tu untuk diri sendiri. Untuk anak-anak lain tapi tak banyak pun. Yang menarik kat Jalan TAR dan Masjid India berbanding tempat lain ialah barangnya murah, dan banyak pilihan. Kalau gelap mata memang nak sapu habis semuanya sekali. Apapun berbelanjalah ikut kemampuan. Even mampu pun janganlah membazir....

*Pssstt:rasa nak pergi lagilah. Ada satu baju tu cantik tapi tak beli. Dah balik terkenang-kenang pulak. Huhu....nafsu nafsu:(


2 comments:

Aku Ibu Muda said...

sy dh pergi 2 kali...rasa nk ke sana lg mggu ni...mcm ralat pulak tak beli tudung yg berkenan tu...huhuuu

sakurasue said...

wah.kalau kat sane mmg rambang matelah jwbnye~