Jom kibar Jalur Gemilang di blog kita!

*Salam Sejahtera*


Ogos ialah bulan kemerdekaan. Kempen kibarkan bendera sudah lama dilancarkan. Banyak juga premis, bangunan kerajaan, sekolah dll telah mengibarkan Jalur Gemilang.

Jom kita join. Kita kibar Jalur Gemilang kat blog kita. Akak dah letak kat header sebelah kiri. Insha Allah tahun ni kita sambut merdeka sekali dengan Aidil Fitri...Alhamdulillah:)


Nah amik copy kat blog korang pulak. Pic asal diambil dari http://ctchoolaw.blogspot.com

4 comments:

Tina Othman said...

asyik fikir puasa dgn nak raya je, baru teringat kan bulan ni bulan merdeka

Aimifiqa said...

semangat kenegaraan sikit ye. hihi/ baru anak msia katekan :)

sakurasue said...

hehe comel comel :)

Aina said...

Tina,

ya betul, bila tgk banyak bendera berkibaran di sekeliling baru teringat:D

Aimifiqa,

Ya, kita anak Malaysia. I LOVE MALAYSIA

Sue,

Jom kita kibar bendera!