Menu berbuka semalam pt 2

*Salam Sejahtera*

Bulan puasa nilah nak ambil kesempatan mengecikkan saiz perot pinggang kan? Tah kenapa teringin pulak nak makan nasi lemak. Hari sebelum masak nasi ayam. Luqman request. Tapi tak sempat nak snap gambar, sebab lepas berhidang dah nak masuk waktu. Apa lagi semua pon makan ler...Ye ye lepas baca doa bukak pose:D

Ni lah menu semalam....bukan nak suruh awak awak dan awak jamu mata terliur tapi kot lah boleh beri idea nak masak apa ari ni...


Telur rebus untuk nasi lemak. Anak-anak semua makan yang putih.Telur kuning tinggal..Adeh ibu yang   kena habiskan.. tak habis ponnn. kalau habis mau kentot bau telor kan??

Buat sambal udang ubat resdung neh

Ikan bilis dan tempe yeke makan tempe boleh cantek macam datuk k

Mihun goreng untuk Encik Mat P sebab dia tak makan berat-berat masa berbuka

 Yang ni badak berendam. Biasa buat kaler putih, kali ni buat kaler hijau. Kuah pulak tak cukup cair. Hehehe....rasa macam nak buat lagi hari ni....nak improve konon..

2 comments:

sakurasue said...

ya Allah,menggoda..
sesungguhnya aku berpuasa pd hari ini.. nk nasik lemak >_<

Aina said...

sue,
kat bazar seme ader.tapi ke hulur duit je.hehe

Alhamdulillah poser ye..