Selamat datang tuan puteri!

*Salam sejahtera*

Alhamdulillah....mood happy dan bunga-bunga pink harum setaman....
Adik lelaki saya, Mamat (Faies), dapat anak sulung baru kejap tadi. Ia adalah seorang puteri! Syukur Ya Allah....ia adalah cucu mak ayah saya yang ke 8..dan cucu perempuan yang ke 2..

Sebenarnya, tak expect pon. Scan sebelum ni tak nampak jantina. Jadi sangat surprised!

Oww...sangat cantik pink dinky dooo...

jangan hisap puting tau...

Nanti pakai serba pink lah tu.... :P


Semoga tuan puteri akan menjadi anak solehah dunia - akhirat :) Amin.

Kepada adikku dan isteri, semoga korang berdua akan sentiasa berbahagia dengan anak yang dinantikan ini. Selamat menjalani tugas baru sebagai ibu bapa dan sabarlah atas segala dugaan dan cabaran yang bakal dilalui. Semoga Allah permudahkan segalanya...Tahniah sekali lagi. 
Nak letak nama apa ni? mmm 

4 comments:

~ShErA~ said...

puteri tuan tanah bila pulak?hehe

Aina said...

shera,

tuan puteri akak tak taulah ada ke tak?tak de pon tak kisah hehe

buat masa skrang, melayan ragam si Alfatih tu pon mcm dah x larat.nakal lebey drp abang2 die...huhu

アヌム ちゃん said...

comelnyee post ni sume pn pinky :)
congrates to your bro, sis aina~
mesti happynyee kan..
boleh tumpang happy gak dpt anak sedara baru..

Aina said...

Anum,
tengs...

our family ramai anak buah lelaki.even dr belah akak atau hubby.dlm setahun ni baru dapat 2girls drp 8 dan belah hubby 1/11.tu pon dah 10yrs umurnya...mana tak hepi :)tu belom kira sepupu sepapat.diorang pon ramai boys jugak...