He turns 6 years old today

Post party make over with Photoscape...
Alhamdulillah...

*Salam sejahtera*

Malam ni kami adakan aktiviti potong kek sempena Almustofa dah genap usia 6 tahun. Tahun depan Insha Allah dia akan masuk sekolah kebangsaan, darjah 1. Bulan lepas baru je saya daftarkan dia di SKTS. Sekolah yang sama abangnya Luqman belajar sekarang. Tunggu jelah surat pengesahan dapat sekolah sebelum hujung tahu nanti. Sepatutnya 2 tahun lepas dah boleh daftar, tapi bertangguh-tangguh tahun ni baru daftarkan. Kalau sesiapa belum daftar anak, kelewatan mendaftar tidak boleh di buat di sekolah lagi tetapi di ibu pejabat pendidikan di Jalan Duta. 

Petang tadi hubby belikan kek di JJ. Memang dari awal lagi dia request nak kek untuk hari jadi ke-6... oklah juga. Kalau request yang lain lari bajet pulak abahnya...hihi :D

Nak potong kek sendiri..
let go...tengok pandai ke tidak
Abang Aman tukang bagi arahan cara-cara nak potong kek...
berjaya....1 slice untuk Almustofa
Aman nak potong sendiri...
yummy...

Ngap....
sedapnyer.....

5 comments:

EnY YuSniZaR said...

happy besday Almustofa... sedap nama dia.. :)

to'wan said...

salam.. entri tentang blog anda kat sini..

http://abuhanif186.blogspot.com/2011/05/laman-cahayamata.html

Aina said...

Aunty eny,
terima kasih yaa....

lama akak tak gi jalan2 ke blog eny.aritu nampak eny dgn mr.gummy tp x sempat nak gi terjah :)

to' wan

terima kasih atas perkongsian tersebut:)

ibu MZW @ farah idayu said...

selamat ulangtahun almustofa..nama yg sejuk je bila sebut ;) pandai ibu ayahnya memilih..hehe~

Aina said...

terima kasih farah :)