SEGMEN : PENULIS SENJA CARI BLOG BLUE AND PINK

*Salam sejahtera*

Penulis Senja (PS) tengah buat 1 segmen yang akan berkahir pada malam ni jam 8mlm. Tapi, bukan semua orang boleh join sebab ia hanya untuk blog biru dan pink sahaja... Jadi kebetulan Laman CahayaMata keler pink, jadi saya nak join jugak lah:)

Nak tau sebab apa saya suka blog saya kaler pink? sebetulnya semasa pilih pilih design blog dekat templates designer, jumpalah yang pink ni - yang berkenan dimataku. Sebelum ni kaler blog saya hijau - pink - coklat - pink semula sampai skrang. Pink ni pun match dengan kebanyakan perempuan dan nampak lembut jer dipandangan mata seperti mana kaler biru. Tenang dan damai jer...

Inilah banner belog PS yang wajib kene letak untuk join segmen ni...


Ini header lama belog PS, kalau korang pergi ke belog PS hari ni dah tukar kaler biru pulak. Mmmm rasanya yang sebelum ni lagi cantik berbanding yang baru ni...walaupun orang cakap gelap, malap dsb pada saya ia padanlah dengan tema 'senja'.. Nak kutuk lebih lebih saya pun tak pandai sebab lagi banyak orang kutuk lagi fening nak memikir macam mana nak solve problem semua tu. Tak semua kehendak orang dapat dipenuhi dalam 1 masa.. Jadi PS kena yakin dengan pilihan diri sendiri ok.

Oklah sesiapa nak join sila ke rumah PS. Sempat lagi ni kalau nak join tapi hanya untuk biru dan pink aje..Kalau belog anda bukan kaler pink atau biru boleh join segmen lain di belog PS....rujuk sini. Segmen yang ni tutup jam 4.30 petang ni. Cepat cepat...cepat!

0 comments: