Wordless Wednesday: My Puasa moments

*Salam Sejahtera*

Ya, hari bergambar tanpa suara tulisan sudah tiba!. Yea...tapi kalau tetiba ada kata-kata kat sini maknanya nak bagitahu ada kontest untuk Wordless Wednesday...Kat mana? Mana lagi kalau bukan blog Cikgu Eyriqazz aka. GTO. Klik sini untuk join. Tema minggu ni sebagaimana tajuk di atas, 'My Puasa Moments'.

Pic kali ini saya letakkan gelagat Alfatih yang 1st time join kami bersahur. Pic ni diambil pada minggu lepas. Lepas sahur dia solat Subuh bersama abang Aman dan Abah. 



Sori these pics kurang menarik dan terpaksa crop sedikit memandangkan keadaan sekeliling tu awal pagi dan quite mess sikit laa..heeeee. These are the best dari Alfatih la sebab selalunya dia akan kacau abang. Tapi this morning dia sangat baik pulak. Ikut dari awal sampai akhir dan tak lalu lalang pon depan abahnya. Sahur tu dia makan nasi dengan ayam goreng. Licin pinggan.Hehe...Tapi dia pose yang yuk je lah.Pagi-pagi bukak piyuk. Baru 1 tahun 11 bulan maa:)

6 comments:

Unknown said...

hahak comel gila. sejadah tu besar, dy kecik jee. hee

Hans Hanis said...

bagusla kecil2 dah ajar solat
alhamdulillah

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

alahai...comel nya. alhamdulillah.
kecik lagi da belajar solat. =)

Sya_Merpati Putih 88 said...

comelnye..baguslah mcm nie..kecik2 dah pnadai solat n puase...smoga besar nnti jadik ank yg soleh & pintar..(^_____^)

Pak Pis said...

Alhamdulillah...waaa..mesti sejuk mata memandang hik hik hik :)

Aina said...

Sebenarnya tak ajar pon dia solat.kecik amatlagi.tp budak kecik ni belajar sendiri melalui apa yg dia nampak dan dia dengar.esp bila dia tengok abang2 dia buat.

Ya, hopefully besar jd anak soleh.Amin.

TQ seme:)