Ops Sikap 24 telah pun bermula

*Salam sejahtera*

Tadi MHI - TV3 membuat siaran langsung pelancaran Ops Sikap ke 24 dan Rumah Selamat 2011. Pelancaran oleh TKPN, Tan Sri Ismail Omar Datuk Seri Khalid Abu Bakar di Sri Pentas Bandar Utama. 

Operasi yang dah masuk siri ke 24, diharap akan mencapai misi dan visi untuk mengurangkan kadar kemalangan jalan raya. Apapun semuanya bergantung kepada kita juga. Kalau semua orang berhemah memandu sepanjang di jalan raya, Insha Allah semua kejadian tak diingini dapat dielakkan. Kekadang kita berhati orang lain yang cuai.

Selamat balik kampung kepada perantau semua. Terutama budak hostel, mesti ada yang dah beli tiket untuk balik ke kampung lebih awal dari yang masih bekerja.




Iklan sempena Ops Sikap saksikan di kaca tv. Diproduce oleh Skop Production, jadi ada 'sarjan misai' berlakon. Jangan lupa tengok ye.. 


*Pssstt: Iklan raya mana paling best ek di mata korang?

2 comments:

Unknown said...

tahun ni x perlu blk kg. coz pose sebulan kat kgI yahooo!

Aina said...

sue,

yeke? Alhamdulillah..tapi kan bila terkenang zaman blaja dulu,time balik kampung utk raya seronoknye.. sambil dengar lagu raya dan lagu balik kampung disepanjang jalan, sangat happening dan syahdu.x sabar nak jumpa family