Aqil dah balik dah....




Selepas hampir seminggu, Aqil dah balik rumah dia. Adik Danish pun dah keluar wad. Jangkitan kuman dah clear dengan antibiotik. Alhamdulillah. Lepas ni boleh main dengan adik baru pulak ye.

So abang-abang pun sunyi sikitlah sebab adik Aqil dah balik... Mana taknya, kalau Aqil ada mesti nyaring je suara budak menangis sebab mencari Ummi De yang tak boleh hilang di pandangan mata. Alahai Aqil...Jangan jeles kalau Ummi De pegang adik Danish pulak tau:)

KAK AINA: Sunyi ke kalau anak jantan berderet cam tu? heheeee:P

3 comments:

Tina Othman said...

alhamdulilah, mesti havoc kan rumah, alangkan tina 2 org pun udah pening hehe

アヌムちゃん said...

waa ramainya anak akak..kecik2 berderet lak tu.meriah rumah.huhu
sume comey2..

Aina said...

Tina,
memang havoc pun.nak nak time kelahi.

Anum,
hero akak 4 je.Aqil yg kecik kiri sekali tu,anak sedare.

Zaman skrang anak 4/5org anak dah kire berderet kan.Apatah lagi kalau 7/8 org.Kalau zaman dulu, 4 tu sikit je:)