Aidil dan Najwa kembali lagi??

Selepas beberapa siri, ingatkan adik cilik berdua tu, Najwa dan Aidil sudah 'pencen' tapi akhirnya mereka akan kembali beraksi malam ini di program lewat malam @TV3, Jangan Tidur Lagi.

Sebelum ini banyak komen dan kritik mengatakan ketidaksuaian gandingan pasangan kanak-kanak di dalam rancangan temubual tersebut untuk menemuramah jemputan dengan soalan-soalan hangat dan berbisa. Hemmm kecik-kecik udah pandai, udah besar nanti gimana pulak eaa??? oopppps

Mungkin....mungkin selepas postmortem dan kajian semula terhadap kehadiran pasangan itu, harap-harap ada penambahbaikan terhadap skrip dan penampilan mereka dalam menemubual artis dan figura yang dijemput. Kita pun faham, umum sukakan kepetahan Najwa dan Aidil, namun jangan diabaikan aspek budaya kita di mana anak-anak harus berbudi bahasa, dan bercakap sopan santun dengan mereka yang lebih dewasa. Kalau bukan kita yang dewasa memberikan contoh teladan yang baik, pastinya anak-anak akan terdidik mengikut apa yang diajar dan dilihat depan mata mereka.

Saksikan aksi Najwa dan Aidil menemubual Iwan, Nazrey dan siapa tah ada sorang lagi(perempuan). Pastinya diteraju utama oleh Adlin Aman Ramli, rancangan bermula 11 malam @TV3.

KAK AINA: Nak tengok Aidil dan Najwa temubual artis nasyid....Iwan dulu dikenali 'Iwan dangdut' tapi hari ini dah berhijrah sebagai penyanyi lagu-lagu ketuhanan...best jugak lagu dia. Selalu dengar di corong IKIM.Fm

0 comments: