100 tahun Nestle di sisimu

Rupa-rupanya sudah 100 tahun usia Nestle. Dari zaman penjajah sampai alaf baru, Nestle terus kukuh di hati 1 Malaysia. Tahniah!

Jika toleh ke belakang, rupanya zaman  tok nek moyang kita mereka sudah terdahulu merasa produk-produk Nestle yang hebat. Dengan kemajuan teknologi dan peredaran zaman, setiap keluaran ditambah baik supaya lebih berkualiti dan menepati citarasa semasa. Lihat aja produk Maggi, kalau dahulu hanya ada perisa Ayam dan Kari, kini sudah Tomyam, Asam Laksa dan Mi Goreng. Milo juga sudah dipelbagaikan dalam pek 3 in 1 dan kotak minuman yang senang diminum.

Sebagai ibu bapa yang mementingkan kebaikan anak-anak, produk berkualiti dan berkhasiat pastinya menjadi pilihan utama. Pilihan saya, pastinya juga pilihan seisi keluarga. Bukan hanya untuk anak-anak, ibu dan abah pun boleh hadap sama! Haha..
Rasanya ini yang TERBAEK, sebab mudah, cepat dan mengenyangkan. Pastinya berkhasiat. Membantu  saat kemalasan melanda atau pening fikir apa nak masak untuk sarapan pagi. Hehe...membantu bukan?
Stok yang dah nak habis ....

So, sempena ULTAH 100 tahun ini, Nestle berbesar hati untuk memberikan hadiah kepada kita. Tapi, ada syaratnya. Ya, kongsikan bersama Nestle kisah menarik anda bersama produk-produk nestle sama ada dengan menulis karangan pendek, upload gambar/video moment terindah atau tweet untuk mendapatkan hadiah bernilai RM100,000. Untuk keterangan lanjut klik sini.

Hadiah


Contoh kisah menarik

Saya dah menulis. Anda bila lagi. Mudah aja. Fikir-fikirkan dan klik sini untuk join. Thanks untuk Nuffnang sebab dapat info ini dari sana.

0 comments: