DiGi iPhone 4 Me

Cleaning
Ini lebih kurang macam sayalah. Suri rumah sepenuh masa yang sentiasa sibuk dengan macam-macam kerja rumah. Saya ada 4 orang hero(setakat inilah). Bila sebut pasal phone, my heroes ni semuanya lebih handal dan bijak dari saya. Terutama bab main games. Ibu? Fesbuk terer lah..

My 1yr old son, Alfatih paling suka main phone. Sudah berkali-kali saya punya phone kena campak ke lantai. Dulu pakai phone mahal, hari ini hanya pakai phone murah je...Nak buat macam mana, my phone just like his toys jugak lah. Marah anak kejap je, later bagi jugak diorang buat mainan...
Lately, my phone dah meragam. Terasa nak campak je kat dalam tong sampah dan beli yang baru. Tapi...nak beli jenis apa ye???? Apabila Nuffnang buat contest di mana hadiahnya ialah sebuah iPhone 4, wah terasa macam bagus je kan kalau saya pakai iPhone pulak! Tapi layak ke saya??? Ahhh ada sape-sape kesah ke??? Saya pun nak iPhone 4 dari Digi.

Persoalannya, kenapa iPhone 4 dari Digi ni? Bagus sangat ke??? Kalau baca maklumat yang ditulis kat sini, gud gud banyak bagus maa...






Tersangatlah menepati sasaran! As gud as our requirements!Haha...tapi, kalau saya ni eksekutif ke, pengurus bank ke, lawyer ke, lecturer ke bergaya jugak lah kalau bercakap tu pakai iPhone 4...Let's imagine;
Gantikan buku resepi tu dengan iPhone 4...konon-konon tengah check recipes kat Internet lah kan..kan..padahal tengah facebooking...bace emel...dan bla bla bla hiiiii.. hiiii ok ok cantek cantek. Setuju lah cam tu...
Kalau nak bagi 2, 3 dan lebih free pun lagik baik. So, everyone in the house will get one. Superb!!! For those yang nak juga tapi kena belilah ye...Check kat bawah ni
Sangat berbaloi kan. Apa tunggu lagi, shopping le sekarang! GO>>> Saya nak tunggu iPhone 4 dari Digi punya:D. Kalau sapa-sapa banyak soal, sila baca sini. Terima kasih yaaaa....

owwhhh sangat cool..ada gaya..pastinya hebat! Digi lah!

0 comments: