Kate Middleton main bola tampar selepas habis pantang

Beruntung sungguh jika habis pantang, badan kita kembali 'selim melim', kan? Adapun kita rakyat marhaen ni tiadalah siapa peduli jika kau gempal atau sudah langsing selepas melahirkan ada. Jika seseorang itu selebriti, maka kagumlah seantero dunia atau 1Malaysia ini:)

Teringat pada Aisywarya Rai yang dikatakan puas bersusah payah untuk kembali ke bentuk badan yang asal. Malah ada sosek sosek media yang mengutuknya kerana tak berjaya menguruskan badan. Nak buat macam mana, figura terkenal pastilah ada yang memberikan perhatian berat. Begitu jugalah dengan Duchess of Cambridge Kate Middleton. 

Selepas melahirkan Prince George, Kate berjaya langsing seperti sediakala. Salah satu petuanya ialah menyusukan anak dengan susu badan sendiri. Walaupun dikatanya mengalami kemurungan semasa tempoh berpantang, kini beliau sudah kembali ceria bila dilihat membuat beberapa lawatan rasmi. Di antaranya melawat Queen Elizabeth Olympic Park. Di sana beliau sempat bermain bola tampar. Aduh, kalau kita di sini pasti dimarahi oleh mak-mak. Kita dilarang angkat yang berat-berat, apatah lagi hendak melompat. 

The Duchess of Cambridge, Patron of SportsAid, plays voleyball in a SportsAid Athlete Workshop at the Copper Box, in the Queen Elizabeth Olympic Park. Picture: Isabel Infantes


The Duchess of Cambridge, Patron of SportsAid, attends a SportsAid Athlete Workshop at the Copper Box, in the Queen Elizabeth Olympic Park. Picture: Isabel Infantes


The new-born baby boy sits in a car seat as he leaves the hospital where he was born
Prince George Alexander Louis

2 comments:

Anonymous said...

Pergh boleh main bola Tamar, kita yg baca ni ngeri

Aina said...

haha..demenye tak de istilah PANTANG kut:)