Hanya di episod akhir

Malam ni Vanilla Coklat akan tamat siarannya di tv3 9mlm. Jadi, kalau tiada aral jom tonton episod terakhir untuk melihat kesudahan perkahwinan antara Aiman dan Izara. Mungkin melalui promo di tv kita sudah dapat mengagak-ngagak jalan ceritanya. Apa pun, kalau dah namanya terakhir, Kak Aina pasti takkan melepaskan peluang. Kalau tak, tengok promo pun jadilah. Hehe..dan, kalau melepas kena tunggu siaran ulangan atau menonton di tonton.com.my :)

Kalau bercerita bab program tv, yang tak syioknya, malam Rabu ni pastinya banyak yang menarik. Secret Circle, Teen Wolf dan tak lama lagi, Desperate Housewives final season akan ke udara. Nasib rumah akak tiada stesen berbayar, kalau tak lagi banyak channel yang nak ditonton. Alamatnya pening remote tv tu kene tekan-tekan...kejap kiri, kejap kanan...

Haih...citer pasal tv la pulakkk yer :D

KAK AINA: Banyak series baru muncul di tv tapi series lama yang dah masuk season baru tu tak de nak disambung tayangannya di Malaysia....ke rating kat sini tak bagus??? mmm..teringin nak tengok Lost musim terkini. Kalau nak tengok Lost versi Malaysia, tengok tv9 drama Pulau lakonan Bront, Amani dll. Drama tersebut diarahkan oleh Isma Yusuff dan bersiaran setiap hari Rabu 10.30mlm dan ulangan Ahad waktu yang sama..

0 comments: