Festival Pengantin 2012


Alhamdulillah awal pagi lagi Kak Aina nak mengupdetkan Laman CahayaMata .... sebenarnya hari ni anak-anak bersekolah ganti. Jadi, awal ler bangun menyediakan anakku ke ke sekolah.
Cakap pasal BE semalam tu, rupa-rupanya status keahlian akak sudah bertukar dari eksklusif kepada biasa (ordinary). Jadinya, ahli biasa ni tak 'glitter' sangatlah dimata encek Nuff tu...begitulah jadinya kalau nuffnanger tak pandai menjaga tatatertib kelakuannya. Huhu macam akak dah buat kesalahan besor kan? Apa pun tengah menunggu keputusan 'perbicaraan' ni setelah 'tiket' sudah difailkan. Hukkk... harap tak lama la proses pertukaran semula status tu...

3-4hb Mac ni akan berlangsung Festival Perkahwinan 2012 di Jusco AU2. Ha..tarikh tu minggu inilah. Jadi sesiapa yang bakal nak bekwoh kahwin sendiri tu, elok jugalah jalan-jalan di festival dan tengok kot-kot ada yang berkenan...Almaklum, menjelang cuti sekolah tak lama lagi ramai yang nak kahwin, bertunang dll.
...............festival pengantin ini akan menempatkan lebih 45 gerai usahawan tempatan industri perkahwinan.

Sebelum ini, penganjur festival, pernah diberi mandat mengurus majlis perkahwinan gilang gemilang pelawak terkenal, Nabil Ahmad dan isterinya, Nazirah Ayub di I-City, Shah Alam.
Selain dihiburkan dengan Mila yang akan menyampaikan tiga lagu, pengunjung terutamanya bakal pengantin berpeluang memenangi hadiah percuma seperti barangan elektrik serta pakej pelancongan.

Malah setiap pembelian RM50 ke atas juga pengunjung layak mendapat cabutan bertuah seperti pakej bulan madu, telefon bimbit Blackberry, barang kemas dan banyak lagi. Hah! Apa lagi? Sesiapa yang rasa nak cari barang kahwin dengan Mila datanglah beramai-ramai ke sana bermula jam 10 pagi hingga 10 malam. [Sumber]
KAK AINA: nak beli barang dapur kat JJ harini, jadi bolehlah singgah cuci mata kat festival kejap.

0 comments: