Epal buah ajaib?



Artikel ini dipetik dari Majalah wanita. Menurut kajian, kandungan serat dalam epal dapat menurunkan kadar kolesterol sehingga 35 peratus.


Dikatakan juga, serat yang terdapat dalam epal ini lebih tinggi berbanding yang terdapat dalam produk berasaskan bijirin. Serat ini juga bermanfaat untuk melancarkan pencernaan. Paling best sesuai untuk orang yang berdiet. Ia membantu menurunkan berat badan...


Hoho sangat ajaib bukan? tapi bukanlah magis sangat sampai sekali makan terus kurus ye dik. Mana ada benda sekali petik terus jadi macam dalam citer dongeng tu. Apapun usaha tangga kejayaan. Cuba jangan tak cuba!


*Ppsstt: Baru ni ade bace entry sorang blogger tu susah nak uk uk...hehe buang air besar lorrr. So, try la makan banyak epal bro :D

2 comments:

Tina Othman said...

rasa mcm penah terbaca, sebiji epal sehari menghindarkan anda berjumpa doktor, lebih kurang mcm tulah

Aina said...

wow memang ajaib tu..Insha Allah kan:)