Selamat Hari Lahir Untuk Chieku

C.H.I.E.K.U...

Bukanlah suatu nama yang istimewa atau sedap sangat..sedap lagi kalau buah durian ke, strawberry ke atau manggis...hehe itulah gelaran buat sahabat aku yang manis dan berjiwa halus...kih kih (jangan marah jika engkau membaca coretan ini).Chieku aka Roszuwanizan Abdullah.No matrik 2883*..yang memang aku ingat sokmo sebab nak pinjam bila masa nak menempah guna komputer berjam dekat lab..Katanya nama Chieku diberikan kawan2nya semasa di uitm Melaka dulu..

Bukan lah dia sahabat paling istimewa atau terlalu rapat dengan aku.Namun terdapat suatu yang lain pada dirinya berbanding sahabat2 yang lain.Tak perlu lah diceritakan....aku rasa dia pun tahu persamaan di antara kami berdua..

Lantaran jarak dan masa yang memisahkan kita, aku mengambil kesempatan di dalam ruangan yang tidak glemer tetapi ceria ini untuk mengucapkan 'Selamat Hari Lahir yang ke...' ...semoga kita semua beroleh kebaikan dan keredhaan Allah dengan pertambahan usia kita ini...semoga suatu hari kita akan berjumpa kembali untuk mengenangi saat2 manis waktu dekat u dahulu..rindu kamu!!

0 comments: