Selamat Datang Ramadhan Almubarak

Esok akan bermulanya 1 Ramadhan. Insya Allah, kita semua sempat bertemu Ramadhan sekali lagi dan menjalani ibadah dengan penuh istiqamah dan ketaqwaan berbanding Ramadhan yang lepas. Sekaligus mengumpul pahala berlipat kali ganda...

Walaupun berpuasa dalam keadaan mengandung akhir trimester, aku harap dengan kesempatan yang ada untuk menjalani puasa dan berterawih dalam seminggu 2 ini sebelum melahirkan anak. Insya Allah esok nak balik ke kampung sempena cuti sekolah. Memandangkan hubby masih di luar negara, kami sekeluarga balik bercuti seminggu bersama adik ipar sahaja. Kalau aku tidak terberanak di kampung, kami akan balik semula ke kl dan menyambung puasa di sini pula..

Tahun ini juga aku berharap anak sulung aku Luqman dapat lah mula menjalani ibadah puasa memandangkan umurnya sudah menginjak 6thn. Pada tahun lepas dia hanya sempat berpuasa separuh hari di sekolah. Bangun sahur pun pukul 7pg...haha harap kali ini dia mampu untuk berpuasa penuh, biarpun bukan sebulan...Amin...Insya Allah

Di kesempatan ini, buat semua rakan-rakan yang mengenaliku dan juga rakan siber selamat menyambut Ramadhan Almubarak. Kalau ada kesempatan Insya Allah kita bersua lagi. Minta ampun dan maaf andai ada terkasar bahasa dan tersilap kata sepanjang kita berkenalan dan berada di alam siber. Doakan juga semoga aku selamat bersalin pada bulan yang penuh berkat ini..Amin dan terima kasih.

1 comments:

日月神教-任我行 said...
This comment has been removed by a blog administrator.