Repot Kad Aman

Hari ini Luqman membawa Buku Laporan Prestasi aka Kad Repot (bahasa masa sekolah2 dulu).. Alhamdulillah tamat akhirnya sekolah tadika anakku yang sulung itu. Dia memperoleh kedudukan 14/19 di dalam kelasnya. Insya Allah minggu depan Rabu malam Khamis akan diadakan majis graduasi / konvo tadika. Huh malam lah pulak diadakan majlis tersebut. Menurut seorang kakak yang anaknya turut bersekolah di tadika yang sama, inilah kali oertama diadakan pada sebelah malam. Sebelum ini anak-anaknya diraikan disiang hari. Tak mengapalah, tetapi sesudah selesai majlis kami akan bertolak balik ke Jengka 14 untuk kenduri akikah Alfatih keesokan harinya. Insya Allah.

Inilah keputusan Muhammad Luqman...
Perbezaan pada jumlah murid 27 kepada 19 orang itu disebabkan selepas peperiksaan pertengahan semester, kelas dirombak mengikut prestasi murid-murid.
(alamak gambar tak boleh nak resize dekat edit. Di belah kanan tu ada gambar cikgunya.Maaf ye)

Inilah rakan sekelas Muhammad Luqman di Tadika Ummu Ain. Insya Allah tahun depan Almustofa, 5 tahun akan bersekolah di tadika ini juga.

Terima kasih buat semua tenaga kerja Tadika Ummu Ain di atas pengajaran yang cemerlang dan tulus ikhlas kepada anak-anak didik. Semoga terus cemerlang, gemilang dan terbilang di masa-masa akan datang. Nak tahu tentang tadika ni, klik pada gambar ya...:)

0 comments: