Showing posts with label Klinik gigi Taman Permata. Show all posts
Showing posts with label Klinik gigi Taman Permata. Show all posts

Klinik Pergigian Zalinda

*Salam Sejahtera*

Sebelum ini saya ada menulis tentang klinik Pergigian di Taman Permata Ulu Kelang. Ada 3 buah yang saya pernah kunjungi di sana. Berikut ialah:

Klinik Pergigian Nooriah
Klinik Pergigian Zalinda
Klinik Pergigian Hazwan & Alia

Baru-baru ni berkunjung lagi ke klinik gigi. Mula-mula ke klinik Nooriah tetapi terlalu ramai orang menunggu. Tak mahu menunggu lama akhirnya kami ke klinik Zalinda di tinggat atas selang beberapa tangga dari klinik Nooriah.

Kali ini saya kongsikan gambaran klinik yang menjadi kesukaan anak-anak saya. Mana taknya, lihat sahajalah yer...

Nak sampai ke sini, sila mendaki beberapa anak tangga yer:)

Almustofa pula sakit gigi

*Salam Sejahtera*

Entri sebelum ni (Hidung berlari)ada tunjuk pic anak-anak demam. Almustofa demam panjang dari yang lain sebab dia juga kena sakit gigi. Gusinya bengkak jadi terpaksa makan ubat tahan sakit dan antibiotik. Naseb baik tadika dia cuti panjang sampai hari Rabu. Jadi tak perlu ponteng sekolah.

Masa hari balik ke KL, Ahad tu dah bawa ke klinik. Tapi Klinik Nooriah dan Klinik Zalinda ditutup pada hari tersebut. Nasib baik ada 1 lagi klinik gigi yang berdekatan dibuka. Klinik Pergigian Hazwan & Alia. Terletak di blok bangunan bersebelahan, sebaris dengan Klinik Pusrawi Taman Permata dan selari juga dengan kedai Hari Hari. Haaa...senang je kalau nak cari kan?

Haaa ini signboard klinik. Kat sini doktor lelaki ada...lagi 2 klinik, doktor perempuan sahaja...
Klinik Hazwan & Alia ni dibuka setiap hari kecuali hari Jumaat. Jumaat cuti.
Hari Isnin - Khamis, Sabtu buka pagi sampai 8.30 malam tapi hari Ahad sampai 6 petang.

Ubat sakit gigi

*Salam sejahtera*

Alhamdulillah kembali bersiaran. Monopoli oleh kaum adam terhadap penggunaan komputer di rumah ini telah meletakkan saya yang satu-satunya kaum hawa terpinggir tanpa pembelaan. Sangat-sangat diskriminasikan. Apa nak buat team diorang besar. 5:1. Kasi can ajelah...Hehe:P

Lama tak menjenguk blog kawan-kawan. Harap ada masa untuk berziarah kejap nanti. Op lupa, pasal tajuk kat atas tu, bukan nak bagi petua apa tapi nak bagi tahu ubat bila sakit gigi. Secara tepat lagi kebengkakkan pada gusi akibat gigi bermasalah.
Inilah bungkusan dari doktor buat saya. Hehe...jom lihat apa di dalamnya. Lets cekidaut!

Happy day @Klinik Zalinda

*Salam sejahtera*

Hari ni bawa anak jumpa dentist. Ada dua klinik pilihan yang biasa kami pergi di Taman Permata iaitu Klinik Nooriah atau Klinik Zalinda. Kedua klinik ni terletak berdekatan Giant Taman Permata. 

Klinik Nooriah dibuka Isnin - Sabtu, dari pagi - 9mlm. Klinik Nooriah selalu ramai orang. Kalau nak ke sana better cop giliran dulu kalau tidak lama menunggu. Kalau datang dekat nak tutup, even sejam sebelum pun kemungkinan kita tak mendapat giliran adalah besar. Tak taulah masa bila tak ramai orang. Workdays kot...sebab selalu saya datang weekends dan mesti orang ramai...

Klinik Zalinda pula