[POST MELEKAT] Order Sambal Hitam Pahang

Salam sejahtera,

Dengan rasa gembira, Kak Aina nak memberi peluang kepada sesiapa yang belum pernah merasa Sambal Hitam Pahang yang glemer tu, boleh berbuat demikian dengan membayar hanya RM7 untuk setiap 100 gram.

Sambal Hitam Pahang mengandungi ikan bilis, bawang merah, cili api dan bahan utamanya iaitu belimbing buluh. Belimbing buluh yang direbus sampai hitam boleh disimpan setahun lamanya sama ada di luar atau di dalam peti ais. Ini kerana ia mengambil masa yang sangat lama untuk direbus sampai hitam bagi menjamin kualiti tahap terbaik. Disebabkan belimbing inilah, maka sambal Pahang ini dinamakan Sambal Hitam.

Jangan salah faham ye, tiada kicap dicampurkan di dalam sambal bilis ini!

Sambal Hitam sedia untuk diedarkan

Kalau tanya penggemar sambal, rasanya memang sedap dan terangkat!


Hanya RM7 untuk 100 gram (tidak termasuk kos pos laju)

Di mana boleh didapati???

Oklah, Sambal Hitam ini dibikin oleh Kak Ma yang tinggal di Taman Kantan Permai, Kajang. Bagi yang tinggal di area berdekatan boleh order dan ambil sendiri di rumah beliau atau discuss lah nak penghantaran yang macam mana. Caranya Whatsapp ke nombor 01111260278.

Kalau korang nak Sambal Hitam yang kurang pedas, lebih pedas, lebih garing atau basah boleh request masa order dibuat dan bincang elok-elok dengan Kak Ma yer...

Selamat mencuba. Pasti sekali cuba, mahu order lagi! Insha ALLAH...


0 comments: