Webe by TM - Testimoni

Salam kasih sayang.

Seronok akak sejak bertukar telco ke Webe. Sebelum ni bil telefon dan internet lebih seratus RM kena bayar untuk sebulan. Tapi dengan Webe, hanya bayar RM79 akak dapat tengok k-drama dan bersosial di alam maya tanpa had. guna Internet tanpa had, call dan SMS percuma. Baik hati kan TM?

Daftar Webemobile kat sini. Korang boleh pilih sama ada nak beli nombor baru atau kekalkan nombor sekarang. Mudah sangat. Yang penting jimat. Pakej sebelum ni, ada limited penggunaannya. Belum sampai hujung bulan dah kena warning dengan SMS yang penggunaan dah exceed 80%. Bila dah sampai 100% , terus tak boleh nak berwhatsapp kecuali menggunakan wifi. 

Webe baik hati hanya dengan penggunanya yang berdaftar sahaja. Kalau korang berhajat nak share (Hotspot) dengan orang lain memang kirim salam ajelah. Kedekut kekut. Kalau nak Hotspot kena tambah bayar RM6/jam. Hahaha...janganlah dah bagi betis nak peha kan? TM baik lah. Korang daftar sahaja. 1 akaun boleh ada sehingga 5 nombor dan hanya nombor pertama sahaja yang kena bayar rm79. Nombor berikutnya bayar lebih murah. Telco mana yang sebagus Webe maa???


So far, dah sebulan lebih memang puas hati. Kalau balik kampung pun talian masih aktif tanpa gangguan.


#testimonipenggunawebemobile :D

0 comments: