Friendster oh Friendster!

Baru-baru ini adik ipar saya, Soleh melalui emelnya telah menjemput saya memasuki senarai sahabatnya di friendster.com. Alang-alang saya mendaftar dan teruslah upload beberapa keping gambar anak-anak. Tak sangka kemudian seorang sahabat lama, Nuraszita menghantar emel untuk menjemput saya memasuki senarai sahabatnya pula.Rupa-rupanya melalui friendster saya telah dipertemukan semula sahabat-sahabat lama yang memang lama benar tidak bertemu dan berhubung.Sekadar menyebut beberapa nama: Lala, Su, Angah, Elly, Liza,Mc Ja, Linda, Shahrir, dan beberapa orang kenalan lain yang tidak berapa rapat.

Sejak grad kolej,U dan habis persekolahan masing-masing meneruskan perjuangan sama ada dalam pelajaran atau karier masing-masing.Saya dapat melihat sesetengah daripada mereka telah berjaya meraih kejayaan di menara gading dan mengecap kebahagiaan bersama suami dan anak-anak. Alhamdulillah hati saya turut sama tumpang gembira di atas kebahagiaan mereka.Semoga Allah memberikan kita nikmat kebahagiaan ini bersama redha-Nya dan berkekalan dunia hingga ke akhirat. Amin....

0 comments: