*Salam sejahtera*
Semalam bertempat di Dewan Serbaguna AU2 berlangsung konvo tadika Almustofa. Alhamdulillah selamat dah pengajian tadikanya selama 2 tahun. Tahun depan masuk darjah 1 pulak ye anak. Jadi, wajib tingkatkan usaha untuk bersaing di kelompok yang lebih besar. Khabarnya SKS, tahun 1 aje akan ada 12 kelas. Wow.....patutlah sekolah KL ni semua 2 sesi. Kalau tak, mana muat nak menampung kebanjiran anak-anak yang hendak bersekolah.
Jom layan gambar sekitar majlis.
Apapun, terima kasih yang tidak terhingga buat semua kakitangan tadika yang telah memberikan perkhidmatan terbaik sepanjang tahun ini. Terutama para guru yang mendidik Almustofa sampai pandai membaca, menghafal, mengaji, menulis dan mengira. Terdahulu, Luqman juga bersekolah di sini. Insha Allah Salahuddin juga akan dimasukkan di tadika ini tahun depan. Kalau ada rezeki Alfatih pulak lagi 3 tahun saya pun nak masukkan dia ke tadika ini...hehe bagus tak bagusnya tadika ni.
Nak tahu kenapa saya puas hati?








