Showing posts with label Ekspo Buku Islam Selangor 2013. Show all posts
Showing posts with label Ekspo Buku Islam Selangor 2013. Show all posts

Marilah datang meriahkan Ekspo Buku Islam Selangor di AU2

Ekspo Buku Islam sedang berlangsung lagi sehingga hari Sabtu ini. Meriah dengan pelbagai aktiviti, tapi masa saya dan anak-anak datang orang ramai, tapi taklah sesesak macam Pesta Buku di PWTC. Walaupun namanya Ekspo Buku Islam, yang dijual bukan hanya buku agama dan Islamik, bahkan ada juga novel semasa, buku resepi dan majalah ilmiah yang lain. Antara penerbit yang join ekspo ini terdiri PTS, Sinergi Ilmu, Karangkraf, Telaga Biru dll. Booth penuh satu dewan, tapi tak lah sepadat masa pesta buku. Diskaun mestilah ada dan buku-buku terkini juga boleh didapati di ekspo ini. 

Apa tunggu lagi, jom semak jadual aktiviti di ekspo buku dan datang ke sana pada masa lapang anda...Saya pun merancang untuk datang lagi. Seorang. Hehe, kalau bawa anak-anak tak aman nak memilih buku sebab bila mereka penat, cepat sangat ajak kita balik. Pantang jumpa buku dia berkenan semua nak beli. Bagusnya, anak tolong pilih buku untuk saya...

"Ibu, ibu tak nak ke beli buku ni?" Tanya anak saya Almustofa. Saya pegang buku tu..saya baca tajuknya. Terkedu sekejap.
Saya tak sempat snap gambar buku tu. Ambil dari Google image.

Jadual aktiviti Ekspo Buku Islam Selangor 2013

Ekspo Buku Islam Selangor maih lagi berlangsung di Dewan Serbaguna AU2 dekat dengan padang bola. Kalau korang pergi ke Jusco AU memang tak jauhlah dari situ. Kalau datang dari MRR2 Ampang-Ulu Kelang tu, lalu je depan GSK ..belok kanan masuk perumahan...cari klinik kesihatan... cari orang tepi jalan, beri salam dulu nak bertanya di mana dewan serbaguna. Hehe...Insha ALLAH bertanya tak sesat jalan. Tapi, apa susah kan, sahabat baik kamu Miss GPS ada di sisi, kan?

Ekspo yang dah bermula sejak Khamis lalu akan diteruskan sehingga Sabtu minggu depan. Jom semak jadual aktiviti untuk memudahkan kita mengetahui apa yang menarik di sana. Jom pergi. Insha ALLAH saya pun nak ke sana pagi ni dengan anak-anak. Kemudian petang, terus hantar mereka untuk latihan bola di Akademi Bola AU2 dekat situ je.
Klik gambar untuk lebih jelas

Wordless Wednesday: Ekspo Buku Islam Selangor 2013